Az elektronikus számla egy olyan számla (bizonylat), ami – az adott ország által meghatározott és elfogadott – elektronikus jelek formájában tartalmazza a számlaadatokat. A 2013. január 1-jén hatályba lépő 2010/45/EU irányelv FOGALMA szerint e-számlának minősül az a számla, amelyet elektronikus formában bocsátottak ki és fogadtak be. Azonban mind az említett irányelv, mind az azt átültető magyar áfatörvény kimondja, hogy ugyanakkor az e-számlának teljesítenie kell az alábbi alapelveket: megbízható módon biztosítani kell a számla eredetének hitelességét, adattartalma sértetlenségét és olvashatóságát.

Webáruházunk elektronikus számlázását a Billingo által fejlesztett biztonságos számlázási rendszer biztosítja.

További információ: https://www.billingo.hu/

Fontos információk: elektronikus számla kiállítása a következőképp zajlik webáruházunkon keresztül:

  • Utánvétes rendelés esetén: eletronikus számla postázása a megrendelői e-mail címre az átvételt követő (futárszolgálat által visszaigazolt) egy munkanapon belül.
  • Bankkártyás fizetés esetén: fizetés véglegesítése után  azonnali kiállítás és postázás a megrendelői e-mail címre.
  • Banki átutalás esetén: Díjbekérő automatikus elkészítése és postázása, ezt követően pedig az összeg beérkezését követő egy munkanapon belül az eletronikus számla kiállításra és postázásra kerül a megrendelői e-mail címre.