Segítség

Az alábbi oldalon a szállítással, fizetéssel, általános vásárlási kérdésekkel kapcsolatos fontosabb információk találhatók meg. A gyakran ismételt kérdésekre kattintva a válaszok is megtalálhatók. Amennyiben a felmerülő kérdést az alábbi segítség oldal nem válaszolja meg, úgy kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mail-es ügyfélszolgálaton keresztül: KAPCSOLAT , vagy a képernyő jobb alsó sarkában található élő Chat segítségével!

 

 

Általános Vásárlással Kapcsolatos Kérdések (3)

A termék kosárba helyezése után a kosárból van lehetőség a vásárlás elindítására és véglegesítésére. Itt van lehetőség többek közt a szállítási mód kiválasztására is (nem ingyenes szállítás esetén). A szállítási mód vagy FoxPost csomaguatomata esetén az automata kiválasztását követően egy kalkuláció indítható, a pontos végösszeg megállítpítására. A kosárban ezen kívül lehetőség van a megrendelt mennyiség növelésére is.

A “Tovább a Pénztárhoz” gomb megnyomásával a pénztár ablakban az adatok kitöltésével véglegesíthető a rendelés. Fontos megjegyezni, hogy természetesen van mód vendégként történő vásárlásra, de visszatérő vásárlók számára regisztrációs lehetőség is adott. Ez esetben csak az adatok megadása alatt a “Fiók Létrehozása” checkbox beállításával lehet felhasználói fiókot létrehozni. A pénztár oldalon természetesen szintén van lehetőség változtatni a szállítási módon a kosár oldalhoz hasonlóan.

A vásárlás előtti utolsó lépés a pénztár oldalon a fizetési mód kiválasztása. Bővebben a segítség oldal “Fizetési Információk” kategóriájában találsz további információt a fizetési lehetőségekkel kapcsolatosan.

 

Az elektronikus számla egy olyan számla (bizonylat), ami – az adott ország által meghatározott és elfogadott – elektronikus jelek formájában tartalmazza a számlaadatokat. A 2013. január 1-jén hatályba lépő 2010/45/EU irányelv FOGALMA szerint e-számlának minősül az a számla, amelyet elektronikus formában bocsátottak ki és fogadtak be. Azonban mind az említett irányelv, mind az azt átültető magyar áfatörvény kimondja, hogy ugyanakkor az e-számlának teljesítenie kell az alábbi alapelveket: megbízható módon biztosítani kell a számla eredetének hitelességét, adattartalma sértetlenségét és olvashatóságát.

Webáruházunk elektronikus számlázását a Billingo által fejlesztett biztonságos számlázási rendszer biztosítja.

További információ: https://www.billingo.hu/

Fontos információk: elektronikus számla kiállítása a következőképp zajlik webáruházunkon keresztül:

  • Utánvétes rendelés esetén: eletronikus számla postázása a megrendelői e-mail címre az átvételt követő (futárszolgálat által visszaigazolt) egy munkanapon belül.
  • Bankkártyás fizetés esetén: fizetés véglegesítése után  azonnali kiállítás és postázás a megrendelői e-mail címre.
  • Banki átutalás esetén: Díjbekérő automatikus elkészítése és postázása, ezt követően pedig az összeg beérkezését követő egy munkanapon belül az eletronikus számla kiállításra és postázásra kerül a megrendelői e-mail címre.

Vásárlás után egy automatikus üzenetet küld számodra a rendszer, amely visszaigazolja a rendelést. Ebben a rendelés részletei és saját adataid kerülnek feltüntetésre.

Ezt követően pedig egy újabb e-mailben értesítünk a rendelés feldolgozásáról, amelyhez csatolmányként megkapod az elektronikus számlát is.

 

Load More